martes, 4 de julio de 2017

DAY 1 .
Daily Report: Sexto A
INGLÉS-CAMBRIDGE:
·         RONALD NIÑO: Present perfect, unit 9 cambridge book, individual and group work.
·         OLFA MABROUK: Correction of Cambridge exam (focus on writing part) + Introduction to Phrasal Verbs using PUT
·         CHRISTIAN MALDONADO: The teacher presented the complete program for the third term with objectives and contents. The class started unit 11.
·         JAIME ANDRÉS RAMOS:  Today we worked on  present progressive for future (affirmative, negative and interrogative form) and touristic destinations from the world. HOMEWORK:  Review the structures worked in class and bring materials for a brochure ( 1/8 of cartuline, small images, colors, paintings) https://www.youtube.com/watch?v=w4sTOISleO0
MÚSICA: Iniciamos proceso de prebanda con instrumentos de percusión y guitarras con ejercicios básicos de disociación melódica y armónica.
EDU.FÍSICA: En la clase de hoy se dieron a conocer las temáticas del periodo “expresión corporal y danzas folclóricas” se trabajó una actividad de expresión corporal.

Les informamos a los estudiantes que están participando de los cursos de catequesis que mañana miércoles 05 de julio los retomamos en el horario habitual.
Thank you

High school teachers and Coordination

No hay comentarios:

Publicar un comentario